• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur länge bör det gå mellan ansökan av samlingslån ?

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Räknat och med dessa två om nu Remember också blir klart och allt går som det ska så sparar jag på de två jag sökt ca 8000 kr i månaden, som jag använder för amortera fortare på de andra lånen och detta kommer att göra stor skillnad för mig i alla fall
Wow! Ja, enough said. Grattis!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 266
Mottagna reaktioner
855
Poäng
717
Ringde Remember och de sa att lånet är beviljat och att de igår skickat till banken som ska verifiera mitt konto och det kan ta upp till 3 dagar och sen kan det ta mellan 3 till 5 dagarna att få pengarna. Så det är i alla fall godkänt, så får hoppas att banken inte tar alltför lång tid på sig att verifiera ett kontonummer. Man vill ju inte hoppa högt förrän man har pengarna på kontot.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 821
Mottagna reaktioner
7 202
Poäng
4 807
Ringde Remember och de sa att lånet är beviljat och att de igår skickat till banken som ska verifiera mitt konto och det kan ta upp till 3 dagar och sen kan det ta mellan 3 till 5 dagarna att få pengarna. Så det är i alla fall godkänt, så får hoppas att banken inte tar alltför lång tid på sig att verifiera ett kontonummer. Man vill ju inte hoppa högt förrän man har pengarna på kontot.
Fantastiskt, verkligen!
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 266
Mottagna reaktioner
855
Poäng
717
Fantastiskt, verkligen!
Tack Myra hoppar dock inte högt förrän pengarna finns på kontot, är försiktig general och vill se att de finns där först. Men det låter ju bra. Det verkar dock ta ett tag att verifiera ens kontonummer. Men tack Myra !!!
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 280
Mottagna reaktioner
882
Poäng
717
Det är klart, oroa dig inte trots att jag vet precis hur det känns.

Har lån där som även utökats (det blev som en helt ny ansökan) och var exakt samma för mig båda gångerna.

Hoppas du fick bättre ränta än mig. Har haft mitt lån i 18 månader, använt betalningsfri månad 3 gånger och lånet är mer än vad det var från början trots att jag betalat in mer än 90K sedan start. Vidrig ränta på 16% som nu utökats till 18%.

Edit: räknade fel, korrigerade.
 

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Hur har det gått Cecilia?
Jag hoppas också på remember denna månad.
 

Lillajag

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
27 November 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Nu står det att lånet är beviljat och Remeber ska verifiera mitt kontonummer hoppas det inte tar alltför långt tid och sedan får man logga in på banken och begära e faktura när man fått allt klart och ev utbetalning är gjord.
Är allt klart när det gäller Remeber när det står lånet är beviljat och att de ska verifiera mitt kontonummer det tar 1 till 3 dagar tydligen.
Tog det långt tid för dom att verifiera och efter det hur lång tid tog det innan du fick pengarna? kunde du logga in på deras sida med?
 

Lillajag

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
27 November 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Nu står det att lånet är beviljat och Remeber ska verifiera mitt kontonummer hoppas det inte tar alltför långt tid och sedan får man logga in på banken och begära e faktura när man fått allt klart och ev utbetalning är gjord.
Är allt klart när det gäller Remeber när det står lånet är beviljat och att de ska verifiera mitt kontonummer det tar 1 till 3 dagar tydligen. ?
hej, hur lång tid tog det att verfeiera kontont och hur fick du svar? Hur lång tid tog sedan utbetalningen och när kunde du logga in på deras hemsida?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp